Otsaila heldu da, inauterien hilabetea. Baina, ba al dakigu zer dagoen familiek, legezko tutoreek eta haurrek hainbeste espero duten kalejira horren atzean?
Haur Hezkuntzako eremuak osatzen dituzten proiektu globalizatuak diseinatze- eta abian jartzetik, Lehen Hezkuntzan “Photocall” bat sortzeraino.
Inauteriak hari nagusi gisa erabiltzen ditugu hainbat ikaskuntza lantzeko, kontzeptualak ez ezik, prozedurak, jarrerak edota balioak barne.
Gutxiago geratzen da jada, atzerako kontuarekin hasiko gara!
Llega febrero y se abre el mes del carnaval por excelencia. Pero, ¿realmente sabemos lo que hay detrás de ese pasacalles tan esperado por las familias, tutoras y tutores legales y como no, niñas y niños?
Desde el diseño y la puesta en marcha de proyectos globalizados que integran los distintos ámbitos en Educación Infantil, hasta la creación de un “Photocall” en Educación Primaria.
Aprovechamos el carnaval como hilo conductor para adquirir distintos aprendizajes, no solo conceptuales sino también dedicamos tiempo a trabajar procedimientos y actitudes o valores.
Ya queda menos, ¡comenzamos con la cuenta atrás!
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina
Mila esker zure iruzkinagatik
Muchas gracias por dejar tu comentario
Oharra: blogeko kideek soilik argitara ditzakete iruzkinak.