Alumnos etiketadun mezuak erakusten. Erakutsi mezu guztiak
Alumnos etiketadun mezuak erakusten. Erakutsi mezu guztiak

2021/07/06

AGUR BITARTEKARIOK!


Oso ikasturte berezia amaitu dugu, baina gure bitartekariek, zailtasunean egonda ere, beren lana egiten jarraitu dute. 

Seigarren mailakoei agur egiten diegu.

Zorte handia eta eskerrik asko bizikidetza hobea lortzeko egin duzuen lanagatik!

Ez adiorik!



Hemos terminado un curso muy especial, pero nuestros mediadores y mediadoras, aún en las dificultades, han continuado realizando su labor. 

Despedimos a las de sexto.

!Mucha suerte y muchas gracias por vuestro trabajo para conseguir una mejor convivencia!

¡Hasta siempre!



HAUR HEZKUNTZAKOEK EGINDAKO AGURRA

Gure Haur Hezkuntzako neska-mutilek seigarren mailako lagunak modu hunkigarri honetan agurtzen dituzte. 
Gozatu denok!




Nuestros chicos y chicas de Educación Infantil Despiden a los compañeros y a las compañeros de sexto de esta forma tan emotiva.
¡Disfrutadlo todos y todas!


2021/06/11

ONGI ETORRI PILITURRI!

Gure iturria ezagutzera eman nahi dugu eta gure zereginetan, jaietan eta ekitaldietan sartu nahi dugu. Denon artean izen bat bilatu diogu: Piliti

Ongi etorria emateko, ikasleek istorioak idatzi, marraztu eta abar egin dituzte.

Gozatu lan honetaz!

Ongi etorri Piliturri!

Queremos dar a conocer nuestra fuente y queremos incluirla en nuestros quehaceres, en nuestras fiestas y en nuestros eventos. Entre todos y todas le hemos buscado un nombre: PILITURRI 

Para darle la bienvenida, el alumnado ha escrito historias, la ha dibujado, etc. 

¡Disfrutad de este trabajo!

¡Bienvenida Piliturri!



2021/05/13

ZUBIA/EL PUENTE

 

ZUBIA

Asko kostata baina talde bezala jokatu dugunez azkenean lortu dugu!Gure zubiek kilo asko aguanta dituzte beraien gainean eta oso harro gaude!

Talde lanak eta esfortzuak bere emaitzak ekarri dizkigu.


EL PUENTE

Después de muchos sudores y gracias a un gran trabajo de equipo, ¡hemos conseguido que nuestros puentes aguantasen un gran peso!

 Estamos súper orgullosos/as y hemos aprendido que ¡el esfuerzo siempre trae recompensa!


Hurrengo proiektura arte! / ¡Hasta el próximo proyecto!

2021/04/29

LIBURU-EGUNA 2020eko apirilaren 23an



Liburuaren nazioarteko eguna ospatzeko, zenbait jarduera egin ditugu ikastetxean.

Gozatu eta, batez ere, irakurri asko!


Para celebrar el día internacional del libro hemos realizado algunas actividades en el Centro.
 
Disfrutadlo y, sobre todo, ¡leed mucho!


2021/04/21

ABSENTISMOAREN AURKAKO KANPAINA

Azken ikasturte hauetan, Barakaldoko Udalak kanpainak antolatu ditu ikasleak kontzientziatzeko absentismoa saihesteak duen garrantziaz eta etorkizunean izan ditzakeen ondorio larriez. Jardueretako bat kartel-lehiaketa bat da Lehen Hezkuntzako 5. mailako ikasleen artean. Helburua da eskolatze egokiaren beharra barneratzea eta gainerako guztiei jakinaraztea.

Lehiaketaren azken edizioan, kartel irabazlea Carla Íñiguez gure ikastetxeko ikasle batek egindakoa izan da. Bera gai izan da kanpaina honen asmoa eta espiritua modu ezin hobean islatzeko.

Merezitako saria! Hartu gure zorionik beroena!

Estos últimos cursos el Ayuntamiento de Barakaldo ha organizado campañas para concienciar al alumnado de la importancia de evitar el absentismo y de las serias repercusiones que puede tener en su futuro. Una de las actividades consiste en un concurso de carteles entre los alumnos y alumnas de 5º de educación Primaria. El objetivo es que ellos y ellas interioricen la necesidad de una escolarización adecuada y la comuniquen a todos los demás. 

En la última edición del concurso, el cartel ganador ha sido el realizado por una alumna de nuestro Centro, Carla Íñiguez. Ella ha sido capaz de reflejar de manera óptima la intención y el espíritu de esta campaña. 

¡Un premio totalmente merecido! ¡Recibe nuestra más calurosa felicitación!

2021/04/20

IRAKURTZEN


3.B-2ko, bai ikasleak irakurtzen gozatzen dakitenak!

Ikusi egin behar ditugu eta haiengandik ikasi!


¡El alumnado de 3º B-2 sí que sabe disfrutar leyendo!

¡Tenemos que verles y aprender de ellos y ellas!

3. mailakoak Larrazabal ortuan

Lehen Hezkuntzako hirugarren mailako gure ikasleek Larrazabal baratzeko jarduerak egin dituzte ikasturte honetan ere.
Ingurune natural batera hurbiltzeko eta aire zabalean lan egiteko aukera izan dute. Irteera honek, gainera, gure herriko eremu bat ezagutzea dakar, Barakaldokoa, nahiko ezezaguna dena, baita barakaldarrentzat beraientzat ere, eta sustatzea merezi duena. 

 Eta, batez ere, asko gozatu dute!







Nuestro alumnado de tercero de Educación Primaria ha realizado, este curso también, las actividades en el huerto Larrazabal. 
Han tenido ocasión de acercarse a un entorno natural, y de trabajar al aire libre. Esta salida supone, además conocer una zona de nuestro pueblo, Barakaldo, bastante desconocida, incluso por los propios baracaldeses, y que merece la pena promocionar. 
Y, sobre todo, ¡han disfrutado mucho!

2021/03/08

RESY IRRATIA

Aste honetan 4 urteko ikasleek PILARKATZ elkarrizketatu dute El Pilar Ikastetxeko Podcast-ean. Hemen dituzue orain arte editatu ditugon saio guztiak. 


Esta semana los y las alumnas de 4 años han entrevistado a PILARKATZ, nuestra mascota, en el podcast de el colegio El Pilar. Aquí tenéis todos los programas que hemos publicado hasta ahora.


https://www.ivoox.com/podcast-podcast-resy-irratia-1_sq_f11078476_1.html










2021/01/28

6. mailako ZIENTZIALARIAK

Hemen utziko dizkizuegu 6. mailako ikasleek naturaren arloan egindako proiektuak. Nutrizioa eta bertan esku hartzen duten aparatuak aztertu ditugu. Bikain lan egin dute!






Aquí os dejamos los proyectos realizados por los alumnos y alumnas de 6º en el área de naturaleza. Hemos estudiado la nutrición y los aparatos que intervienen en ella. ¡Han trabajado genial!

2021/01/11

OLENTZEROREN EGUNA 2020

Hiruhilabeteko azken egunean Olentzeroren eguna ospatu dugu, betidanik egiten dugun moduan.

Aurten oso desberdina izan da, baina guri ilusiorik kentzen diguna ez dagoenez, Olentzero ikusi, opariak jaso, txokolatea hartu eta... oso ondo pasatu dugu!


El último día del trimestre, como venimos haciendo desde siempre, hemos celebrado el día de Olentzero.

Este año ha sido muy distinto. Pero como no hay nada que nos quite la ilusión, hemos recibido a Olentzero, hemos tenido regalos, hemos tomado chocolate y ... !lo hemos pasado muy bien!

2020/12/07

4. maila bide-heziketaren zirkuituan


Azaroaren 17an, osteguna, 4. mailako ikasleak Barakaldoko bide-hezkuntzako zirkuitura joan ziren.
Bertan ikasleek bide-hezkuntzaren oinarrizko arauak praktikan jarri zituzten, bizikletak eta patineteak erabiliz.
Oso dibertigarria izan zen!



2020/12/06

3. maila Bide-Hezkuntzan

Pasa den astean, 3. mailako ikasleak Bide Hezkuntzan egon ginen oinezkoen zein garraiobideen arauak ezagutzen. Primeran pasatu genuen!
La semana pasada, el alumnado de 3º de Educación Primaria estuvimos en Educación Vial aprendiendo las normas de los peatones y los medios de transportes. ¡Nos lo pasamos estupendamente!

2020/12/03

2. mailako PLASTIKA

 

KAIXO!

2. mailako ikasleak gara eta Plastika saioan egiten ditugun gauzak, zuekin partekatu nahi ditugu.

Gure lanen artean ARGAZKI MAKINA eta AMETS HARRAPATZAILEA daude eta, argazkiak partekatzeaz gain, landutako ipuina zuekin ere partekatu nahi dugu.

Espero dugu zuen gustokoa izatea !




¡HOLA!

        Los alumnos/as de 2º curso queremos compartir con vosotros/as las cosas que hemos realizado en la sesión de Plástica.

  Nuestros últimos trabajos han sido una “CÁMARA DE FOTOS y un “ATRAPASUEÑOS” y, además de mostraros las fotos que hemos sacado, también queremos compartir el cuento que hemos trabajado.

¡Esperamos que os guste!







2020/11/10

UDAZKENA 3. mailan

 

Kolorez jantzitako urtaroa da udazkena. Eta gure 3.mailako ikasleek udazkena apaindu digute plastika saio batean. Beitu ze polita!

Eskerrik asko zuen lanagatik, artistak!



El otoño es una estación llena de color. Y nuestros alumnos/as de 3º nos lo han decorado en una sesión de plástica. ¡Mirad qué bonito ha quedado!

¡Gracias por vuestro trabajo, artistas!

2020/11/04

GURE IKASLEAK, COVID-ADITUAK!

Gure bitartekariek ikaskideekin bideo bat prestatu dute gaur egungo egoeran errespetatu behar ditugun oinarrizko arauak gogoratzeko. Beitu arretaz, oso lagungarria baita. Orain guztion osasuna babestea da helbururik nagusiena. 

Animo eta txalo bero bat gure artistentzat!

 


Nuestro/as mediadores/as (bitartekariak) junto a sus compañeros/as han preparado un vídeo para recordarnos las normas básicas que debemos respetar en la actual situación. Miradlo con atención porque es muy útil. En estos momentos, proteger la salud de todos y todas es nuestro objetivo más importante.

¡Ánimo y un fuerte aplauso para nuestros artistas!

2017/12/07

EUSKARAREN EGUNA


Pasa den astean ekintza batzuk burutu ditugu Euskararen eguna ospatzeko. Hauen artean ikasleek hitzak eta kolorea jarri dizkiote gure Euskarari.
Eta zuk, zer esango zenuke? Zein da Euskararen kolorea?





Esta pasada semana hemos realizado varias actividades para celebrar el día del Euskara. Entre ellas, el alumnado ha puesto palabras y color a nuestro Euskara.
Y tú, ¿qué dirías? ¿Cuál es el color del Euskara?

2017/12/04

IKASLEEN BIZIKIDETZA BEHATOKIA

Aurten ere gure behatokia funtzionatzen hasi da. Oso gaitasun handiko kideak ditugu hemen eta beren proposamenak garrantzitsuak izango dira.
Aurrera, txapeldunok!







Este curso, de nuevo, nuestro observatorio ha comenzado a funcionar. Este grupo está muy capacitado y tiene importantes propuestas que hacernos.
¡Ánimo, campeones/as!

2016/05/31

IKASLEEN BIZIKIDETZA BEHATOKIA



Ikasturtean zehar, oso lan handia egin dute gure ikasleen behatokiko ordezkariek. Azken saioaren zatitxo bat hartu dugu guztiok ikus dezagun. Eredu txikia da, baina gure eskerrak ematea adierazteko balio izango duela espero dugu, oso inportantea izan baita.
Eskerrik asko, lagunok! 
Ez adiorik!




Nuestros representantes del observatorio del alumnado han realizado un estupendo trabajo durante este curso. Hemos recogido una muestra de la última sesión para que todos/as la veamos. Esperamos que sirva para expresar nuestro agradecimiento por su quehacer, que ha sido muy importante.
¡Gracias amigos/as!
¡Hasta siempre!